Mobile menu

Marketing

Статті для сайту/блогу

Стаття для сайту — це адаптований під загальний стиль ресурсу та SEO-оптимізований інформаційний контент. І хоча серед функцій статті немає рекламної, вона може опосередковано просувати товар.

НЕХАЙ ЖЕ САЙТ НАПОВНИТЬСЯ СТАТТЯМИ!

Ви продаєте чай? Для вашого сайту ми напишемо статті про різні види ароматного напою та його властивості, розповімо, хто й коли почав вирощувати чай, створимо тексти про правила заварювання, додамо рецепти чайних сумішей та навіть поради щодо вибору посуду для чаювання. Прочитавши такі «смачні» статті, відвідувачі просто не зможуть опиратися спокусі придбати й собі кілька сортів чаю!

Втім, ми можемо писати на будь-які теми. Перш ніж створити текст, ми вивчаємо джерела та по крихтах збираємо актуальну інформацію. Адже стаття повинна бути унікальною, концентрованою, корисною. Коли текст готовий, ми редагуємо його та оптимізуємо за всіма законами SEO. До вас потрапляють лише «причесані» тексти з ідеальним стилем.

О, БЛОГИ!

Блог — це щоденник у мережі, сайт або сторінка, яку окрема людина чи компанія постійно наповнюють авторськими матеріалами (тексти та зображення, аудіо й відео). Основна характеристика блогу, як і класичного щоденника, — яскраво виражена персоналізація та особистісний стиль викладу інформації.

Персональний блог — ідеальне рішення для політиків та бізнесменів. Хочете стати ближчим до людей та підвищити лояльність? Ми створимо для вас аккаунт у соцмережах та будемо час від часу розповідати від вашого імені про проекти, до яких ви долучилися, книги, які прочитали, або досвід, який ви отримали. Не вмієте писати? Не біда! Розкажіть нам у кількох словах, чим би ви хотіли поділитися з людьми, а ми оформимо ваші думки в цікавий та ефективний текст для блогу.

КОРПОРАЦІЯ БЛОГІВ

Вигоди онлайн-щоденника відкрили для себе і великі компанії. Наприклад, компанія PlayStation, аби підкреслити важливість інтерактивного діалогу зі споживачами, створила блог з акцентом на сервіс. У ньому користувачі можуть поділитися своїми враженнями від продукції та навіть її вдосконалити, запропонувавши власну ідею.

А який рецепт текстового просування вам до смаку? Заповніть бриф — і ми разом визначимо інгредієнти вашого успіху!

Приклади наших робіт