Mobile menu

Marketing

Комерційна пропозиція

Комерційна пропозиція — це електронний лист до потенційного клієнта, з якого він дізнається про ваші товари чи послуги. Її можна порівняти з магнітом: правильно зіставите полюси пропозиції та адресата — лист «притягне» замовлення і прибуток; помилитеся — він «відштовхне» клієнта.

СТАТИСТИКА ПОРАЗОК

У багатьох компаніях створенням комерційної пропозиції навантажують секретарів і працівників відділу продажів. Результат відомий: «Наша компанія динамічно розвивається… молода і креативна команда кваліфікованих співробітників…, унікальний шанс…». Наслідки сумні: замовлень немає.

Хіба ви можете так неефективно витрачати свій час і псувати собі репутацію?

У ЧОМУ СКЛАДНІСТЬ?

Клієнти цінують особисте звернення, а не порцію лестощів. Їх приваблюють переваги пропозиції, а не розповіді про вашу компанію. Їх цікавить партнерство, спілкування на рівних, а не претензії чи запобігання з вашого боку. Вміло маневрувати серед цих правил та зробити кожну фразу цікавою, чіпкою — от у чому полягає складність написання комерційної пропозиції.

ХОЛОДНА БАЗА

Так називають людей, які ще не є вашими клієнтами. Вони поки не знайомі з вашою компанією чи продукцією, тому можуть обережно ставитися до листів. Зацікавити самою темою листа, не обтяжувати його вкладеннями — якщо зробити це вміло, насторожені незнайомці можуть перетворитися на надійних партнерів.

ТЕПЛА БАЗА

Це ваші клієнти: люди, які вже користувалися вашими послугами, ті, кому ви дали візитівку чи обіцяли написати, з ким зустрічалися на конференціях і розповідали про свою діяльність. Вони вже знають про вас (принаймні чули), тому лист з вашого e-mail їх не налякає. Найімовірніше, що його буде прочитано, і дуже вірогідно, що до ваших послуг звернуться.

Робота з цією категорією показує найвищі результати, адже виявляє вашу особисту зацікавленість у співпраці.

B2C і B2В: ЛИСТИ ДО ЛЮДЕЙ І КОМПАНІЙ

Комерційні листи, які ми надсилаємо конкретним людям, відрізняються від листів, адресованих підприємству. B2C — це листи до людей. Вони мають викликати емоцію, зачепити, вразити. Чим більш особисто написано такий лист, тим вища вірогідність, що адресат стане вашим клієнтом.

Для сегменту В2В важливо написати ємний лист. Структурований, зрозумілий, ввічливий. Він має лаконічно і точно розповісти, що ви пропонуєте і навіщо це потрібно клієнтові.

СЕКРЕТИ УСПІШНОГО ТЕКСТУ

Щоб осягнути філософію створення правильної комерційної пропозиції, ми роками здобували досвід та аналізували його, фільтрували тексти, вивчали психологію клієнтів. Наші комерційні пропозиції базуються на надійній маркетинговій стратегії.

Першочергово ми приділяємо увагу правильній темі комерційного листа, дбаємо про якісне графічне оформлення та верстку тексту. Не забуваємо і про те, що сам текст має бути «продаючим» і демонструвати вашу послугу чи товар як найкраще рішення проблеми клієнта, причому потрібне саме у цей момент. Наша мова зрозуміла та переконлива, а структура наших текстів проста й ефективна.

Потрібно більше інформації? Заповніть бриф — і наш менеджер зв’яжеться з вами!