Mobile menu

Marketing

Наповнення контентом

Контент — це всі ті матеріали, які є на сайті, це його наповнення. Аби вони працювали на вас, потрібно дібрати доречні іконки, а тексти зробити унікальними, читабельними та інформативними. Кожен символ повинен мотивувати до дій.

КОЖНА СТОРІНКА ЦІННА І КОЖНА — НЕОБХІДНА

«Продаючі» тексти зазвичай замовляють для головної сторінки та сторінки «Про компанію». Звісно, вони важливі. Однак, за статистикою, тексти-описи товарів чи тексти у розділі послуг користувачі читають частіше та уважніше. І справді: коли часу на отримання загальної інформації просто немає, ми переходимо одразу до моментів, які нас цікавлять. Саме тому якісні «продаючі» тексти потрібні і в розділах сайту, і в каталозі, і на сторінці з контактами (навіть якщо це буде всього лиш кілька рядків).

УНІКАЛЬНИЙ КОНТЕНТ — ВДВІЧІ КОРИСНІШИЙ

Чому? Пошукові системи маркують його як більш важливий. Тому наявність унікального наповнення стане величезним плюсом для SEO-оптимізації та індексації сайту пошуковими системами.

Якщо на ресурсі є потрібна та цікава для відвідувачів інформація, вони будуть часто його відвідувати і рекомендувати близьким як авторитетне джерело. А якщо тексти міститимуть рекламу продукції, вона сприйматиметься органічно і викликатиме більше довіри.

Якісний контент позитивно впливає на конверсію. Він приваблює цільову аудиторію завдяки правильно та гармонійно вписаним ключовим словам і релевантним метатегам.

Про що писати? Найкраще обирати актуальні для відвідувачів теми, описувати продукцію і способи її зберігання, особливості догляду, пропонувати ідеї, ділитися досвідом…

Прагнете візуалізації? За вашими побажаннями до унікального текстового контенту додамо якісну графіку.

Заповніть бриф і дізнайтеся, якими матеріалами краще наповнити ваш сайт!

 

Приклади наших робіт