Mobile menu

Marketing

Контекстна реклама

Як вигідно презентувати товар чи послугу в інтернеті? Роки досвіду нам підказали один із шляхів: через контекстну рекламу.

КОНТЕКСТНО-МЕДІЙНА РЕКЛАМА

Контекстно-медійна реклама транслюється на партнерських сайтах на основі попередніх запитів користувача і тематики його пошуку.

Уявіть, що ви гортаєте сторінки сайту про телефонні ґаджети, а збоку бачите рекламне оголошення про косметику від Max Mara. Звісно, така реклама навряд спрацює — вона швидше викличе негатив у користувача. Тоді як правильне налаштування в контекстно-медійній мережі підвищує ймовірність зацікавленості клієнта вашою продукцією.

І ми знаємо, як це зробити!

ГНУЧКІСТЬ

Безперечний плюс контекстної реклами — в її гнучкості та адаптивності.

Наприклад, ви відкрили танцювальну студію і в першу чергу хочете просувати заняття балетом. Ви замовляєте відповідну контекстну рекламу, а коли бальні танці вже не в пріоритеті (наприклад, немає місць), — можете її відключити або змінити напрямок просування. У контекстному оголошенні поряд із основним напрямком ключовими можна зробити й інші (які б могли зацікавити користувача).

Контекстна реклама дозволяє побачити, скільки користувачів перейшло на ваш сайт, та проаналізувати, що їм сподобалось, а що — ні. Такі результати допоможуть збалансувати рекламний бюджет і зробити рекламу ще більш ефективною.

КОНТЕКСТНЕ ОГОЛОШЕННЯ: ЯКЕ ВОНО

Лаконічне, чіпке і змістовне. Ми подбаємо про те, щоб у контекстному оголошенні потенційний клієнт побачив саме те, що його цікавить. Уникаємо повторювань і знаємо, якими фразами «чіпляти» користувача. Ми не ставимо за мету підвищення трафіку, для нас важливий результат — збільшення продажів. І ми впевнені, що успіх нашого клієнта — це і наш успіх також.

ПРИЙШОВ — ПОБАЧИВ — ПРИДБАВ

Контекстна реклама працює за двома принципами: на покази і на переходи.

Перший спрямований на те, щоб розповісти або нагадати про вашу продукцію (у вас стабільна база клієнтів, і ви хочете або підвищити продажі, або презентувати новий товар).

Другий — стимулювати клієнта перейти на ваш сайт. Така реклама ефективна для молодих компаній, де пріоритетною є статистика відвідуваності сайту.

РЕЛЕВАНТНІСТЬ

Прямий шлях до серця покупця — це дати йому те, що він хоче. Навіть якщо він сам не впевнений у тому, що ж йому потрібно. Ми знаємо, як подати контекстну рекламу так, щоб клієнт подумав: «Це саме те, що я шукав!».

Готові стати впізнаваними та конкурентоспроможними на ринку? Розпочніть із заповнення брифа!