Mobile menu

Marketing

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль — це сукупність графічних, колірних, словесних та інших прийомів, що забезпечують всім продуктам компанії візуальну та смислову єдність.

ЩО ЦЕ ТАКЕ І З ЧИМ ЙОГО ЇДЯТЬ

Фірмовий стиль добре розглядати на прикладі McDonalds. Ким би ви не були — прихильником фаст-фуду чи переконаним веганом — ви зможете описати дизайн бренда. Який він?

Готові побитися об заклад: ви згадали логотип у формі букви «М» (з назвою бренда чи без), традиційні темно-зелений, жовтий і білий кольори та незмінний девіз I’m lovin’ it!

Торговий знак, слоган, логотип, фірмові кольори, оформлення документації, навіть одяг співробітників — усе це елементи фірмового стилю. Вони забезпечують просування компанії, її невербальну комунікацію із зовнішнім світом.

КОРИСНА ЕСТЕТИКА

Фірмовий стиль — це гармонійно та гарно. Однак бізнесменів значно більше спокусить такий факт: у компаній, які підтримують фірмовий стиль і використовують його елементи для спілкування з клієнтами, спостерігається збільшення прибутків на 20-55 %.

Усе логічно: єдиний стиль створює враження сильної та успішної компанії, викликає довіру та спонукає до партнерства.

ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ СОІ

Наше завдання — розробка фірмового стилю, що стане вашою рекламною зброєю. Аби виділити вас, ми вивчимо фірмові стилі ваших конкурентів і запропонуємо вам  дещо зовсім інше. Аби привабити клієнтів, використаємо сучасні прийоми та концептуальне оформлення. Наш професійний підхід створить позитивний імідж вашій компанії.

Ви отримаєте комплексне дизайнерське рішення, яке допоможе успішно вивести на ринок новий товар, популяризувати старий та зменшити витрати на рекламу в майбутньому.

Фірмовий стиль — ваш перший крок до сердець та думок клієнтів!

Бажаєте замовити фірмовий стиль або поставити нам питання? Заповніть бриф, і наш менеджер зв’яжеться з вами.