Mobile menu

Marketing

Легенда

Brand story, або легенда бренда, — це історія про створення компанії, про її основні цінності, переваги та унікальність. Фактично це фундамент, на якому формується подальша рекламна кампанія. Базуючись на легенді (концепції позиціонування), бренд «будує стосунки» із цільовою аудиторією, завойовує її довіру та впливає на її думку.

ХОРОШИЙ ПРИКЛАД

Легенда не зобов’язана бути правдою — на те вона й легенда. Головне — створити атмосферу турботи, розуміння, любові, прогресивності. Ви, напевно, чули легенду компанії «Шустов». Перш ніж виводити свій товар на ринок, хитрий бізнесмен найняв кількох студентів, аби ті ходили по тавернах та вимагали «шустовський коньяк». Такого у власників не було. Коли за тиждень Шустов приходив до закладу з пропозицією продати той самий коньяк, власники розкуповували його миттєво! З того часу коньяк «Шустов» має стабільно високий попит.

НАВІЩО ПОТРІБНА ЛЕГЕНДА?

Головне завдання легенди — зацікавити потенційного покупця та змусити його дізнатися про вас більше.

Брендування складається з багатьох елементів, і наявність легенди — не така вже й обов’язкова умова. Однак це ознака масштабу та престижу. Легенда може мати як повну, так і скорочену версію. Останню, наприклад, можна використовувати в медіа, аби коротко розказати про свій бренд і при цьому зекономити на оплаті ефірного часу.

ЗВ’ЯЗОК МІЖ КОМПАНІЄЮ І КЛІЄНТОМ

Легенда повинна відповідати певним вимогам — від красивої, але незрозумілої чи нелогічної історії користі не буде. І навіть якщо компанія — справа усього вашого життя, не варто обтяжувати клієнтів інформацією про те, з якими труднощами ви зіткнулися чи як налагодили постачання до сусідньої області. Їм набагато цікавіше побачити в тексті неординарну особистість засновника, відчути емоційний зв’язок з його поглядами на життя та цінностями. Нудна, хоч і правдива історія навряд чи зацікавить клієнта.

А ВАМ ЯКУ?

Ми вивчимо послуги вашої компанії, її клієнтів та конкурентів, а потім визначимо, яка легенда підходить саме вам. З акцентом на раціональність (ціна, якість, технологія) чи емоції (створення образу, настрою), максимально реалістична чи вигадана. Адже основне — привабити клієнтів. Бажаєте створити легенду про свій бренд? Заповніть бриф — і наш менеджер зв’яжеться з вами!

Приклади наших робіт