Mobile menu

Marketing

Таргетинг (vk, facebook, instagram)

Таргетинг — це коли рекламу показують тільки тій аудиторії, якій вона справді цікава. Це робиться з метою економії рекламного бюджету та, як наслідок, підвищення конверсії сайту (адже очевидно, що до купівлі скоріше дійде в тому випадку, якщо користувач цілеспрямовано шукає товар, а не натрапив на нього випадково).

ТАРГЕТИНГ У СОЦМЕРЕЖАХ

Кожна з соціальних мереж має свою цільову аудиторію, свою мову спілкування, тренди та навіть репутацію. Залежно від вашої цільової аудиторії та особливостей бізнесу, ми порекомендуємо зробити ставку на ту чи іншу соцмережу.

VKONTAKTE, FACEBOOK ЧИ INSTAGRAM?

Загальна аудиторія VKontakte становить понад 300 млн, Facebook — понад 1,7 млрд, Instagram — більше ніж 500 млн користувачів. І ці цифри постійно збільшуються!

Facebook — найбільш солідний і «дорослий» ресурс, тут добре сприймаються серйозні та великі за обсягом пости. Наприклад, ефективною реклама в Facebook буде в тих випадках, якщо вас цікавить просування в соціальних мережах товарів та послуг преміум-класу, особливо у сфері В2В. Інструменти таргетингу в Facebook, як показує практика, є найбільш ефективними, порівняно з VKontakte чи Instagram. Причина проста: аудиторія тут значно солідніша і більша, відкрита для бізнес-реклами. Таргетинговим помічником у Facebook є Adverts Manager, в якому ви створюєте рекламне оголошення відповідно до тематики вашої компанії, цільової аудиторії, географічного розташування тощо.

В Instagram принцип дії таргетингової реклами такий самий, як і в Facebook. Помістити рекламне оголошення ви можете через додаток, але лише за наявності сторінки у Facebook.

Бізнес-принади VKontakte — найбільшої інтернет-країни СНД — полягають в активності користувачів. Вони охоче проглядають контент та діляться ним з іншими учасниками, долучаються до спільнот. Саме спільноти — головний інструмент просування у VKontakte. Вони зручні для брендування та легко перетворюються на повноцінні інтернет-магазини. Для розкрутки сторінки VKontakte краще використовувати менше тексту й більше графіки, а для великих за обсягом матеріалів застосовують вікі-пости. Великим плюсом мережі «ВКонтакте» є наявність системи таргетингової реклами. Працює вона дуже просто: при створенні оголошення ви вказуєте, що саме необхідно рекламувати, обираєте відповідний формат, завантажуєте картинку, вводите текст заголовка і опису, вказуєте відповідну тематику. Завдяки налаштуванням можна також обрати потрібну цільову аудиторію, тобто потейнційно зацікавлених у вашому продукті користувачів.

Хочете замовити таргетинг чи поставити питання? Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами!