Mobile menu

Marketing

Веб-аналітика

ЩОБ РУХАТИСЯ ВПЕРЕД, НЕОБХІДНО ДОБРЕ РОЗУМІТИ СУЧАСНИЙ СТАН РЕЧЕЙ. ПРОАНАЛІЗУВАТИ, ЩОБ ЗНАТИ, КУДИ РОСТИ, — ЦЕ І Є ВЕБ-АНАЛІТИКА.

Веб-аналітика сайту — це інструмент для моніторингу і аналізу даних про відвідуваність сайту. Веб-аналіз дозволяє покращити конверсію, підвищити ефективність просування в пошукових системах і визначити відповідність сайту поставленим цілям.

ІНСТРУМЕНТАРІЙ АНАЛІТИКА

В роботі з веб-аналізом ми використовуємо Google Analytics, Google Search Console і Google AdWords, а також Яндекс.Метрика і Яндекс.Директ. Лічильники, встановлені в цих програмах, дозволяють вирахувати кількість переходів на сайт, визначити, які сторінки відвідав користувач і як довго на них затримався, з якого джерела він перейшов. Google Search Console ми використовуємо для оптимізації роботи сайту, виявлення помилок і неточностей.

ПРОСУВАЄМО АНАЛІТИЧНО

Внутрішня оптимізація сайту відіграє одну з ключових ролей в подальшому просуванні. Ми стежимо за тим, щоб всі метатеги і ключові слова на вашому сайті були прописані коректно, а правильна перелінковка сприяла кращій і швидшій індексації пошуковими системами.

ВСЯ СУТЬ В СЕМАНТИЦІ

Визначення семантичного ядра — ще одна важлива складова стратегії просування сайту. З його допомогою можна проаналізувати сайти конкурентів, створити структуру і оптимізувати сторінки власного веб-ресурсу, уникнути заспамленості ключовими словами. Підбір семантичного ядра ми здійснюємо за допомогою Yandex Wordstat і Key Collector.

Наша мета — верхні позиції вашого сайту в результатах видачі пошукових систем.

 

Приклади наших робіт